Română      English      Русский
Prima pagină  »  Anunțuri  »  Concursuri și achiziții
Concursuri și achiziții
Concurs pentru selectarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou
Publicat: 08.12.2020   

Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta (pentru anul 2021) o companie specializată în comercializarea rechizitelor de birou care va fi partenerul Fundaţiei Est-Europene pe parcursul anului 2021 în aprovizionarea acesteia cu produsele necesare la cerere. 
 
Pentru evaluarea ofertelor comerciale, inclusiv componenta financiară, ofertantul va trebui să completeze Formularul de Aplicare (Anexa nr. 1) și Lista produselor selective (Anexa nr. 2), anexate la prezenta cerere de oferte. 
 
Atenție!
Mai jos puteți accesa Termenii de Referință, formularele pentru Anexa 1 și Anexa 2.
 
Pentru identificarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou, iar ulterior contractarea acesteia pentru anul 2021 în calitate de furnizor de bază al Fundației cu rechizite de birou, se va atrage atenţie la următoarele lucruri: 
-       oferta de preţ la produsele menționate în Anexa nr. 2 la Cererea de Oferte;
- condiţiile şi termenii de livrare;
- condițiile de plată;
- diversitatea sortimentului de rechizite de birou comercializate;
- avantaje în cazul semnării unui contract între Fundaţie şi Companie;
 
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente:
1) Formularul de Aplicare (anexa nr. 1) completat integral, cu semnătura și amprenta ștampilei;
2) Lista produselor selective cel mai des utilizate de Fundație, completată integral;
3) Lista de prețuri generalizată a aplicantului pentru rechizitele de birou comercializate (prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv);
4) Copia certificatului de înregistrare.
 
Evaluarea ofertelor comerciale va fi efectuată luând în considerație următoarele:
1) Dosarul de aplicare (prezența tuturor documentelor solicitate);
2) Avantajului financiar de colaborare cu compania (în procesul de evaluare a ofertelor recepționate, va fi simulată o comandă tipică de produse indicate în lista produselor selective cel mai des utilizate de fundație – Anexa nr. 2);
3) Criteriile de selecție (va fi analizat fiecare criteriu de selecție și evaluat atractivitatea acestuia pentru Fundație).
 
Cerințe față de companii
- companii naţionale înregistrate oficial care posedă experiență în domeniul comercializării rechizitelor de birou; 
 
Termenul limită de depunere a ofertelor este: 23 decembrie 2020, inclusiv. 
 
Oferta comercială cu mențiunea – Concurs rechizite de birou - se va expedia prin poşta electronică concurs@eef.md, prin fax la numărul (022) 54 23 38 sau se va depune personal la sediul Fundaţiei: str. 31 august 1989, nr. 98, etaj 3, Chişinău
 
Pentru întrebări: Oxana Zanoga, analist financiar, pe adresa e-mail: oxana.zanoga@eef.md sau la numărul de telefon: (022) 23 53 43, ext. 122.
 
Descarcă fișierele atașate
pdf, 455 KB
doc, 57 KB
doc, 69 KB


Alte Concursuri și achiziții

Publicat: 06.10.2021   
Termen extins! În perioada 2017-2021, Fundația Est-Europeană (FEE) și Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) implementează proiectul ”Inițiativa comună pentru șanse egale”. Proiectul este finanțat de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.09.2021   
Termen extins! În perioada 2017-2021, Fundația Est-Europeană (FEE) și Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) implementează proiectul ”Inițiativa comună pentru șanse egale”. Proiectul este finanțat de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia. Citeşte mai mult...
Publicat: 15.09.2021   
Atenție, termen extins! Terment extins: FEE va angaja un expert/grup de experți care va/vor elabora un raport privind bunele practici realizate de întreprinderile sociale de integrare profesională din UE, cu accent pe tinerii NEET. Documentul va fi disponibil pe site-ul web al FEE și va fi distribuit pe larg de către organizațiile partenere. Expertul/Experții vor compila datele colectate într-un raport cu concluzii și recomandări care vor fi luate în vedere la implementarea altor activități din cadrul proiectului. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.09.2021   
Fundația Est-Europeană a demarat proiectul „Oportunități mai bune pentru tinerii și tinerele care nu beneficiază de educație, formare și locuri de muncă - Inițiativa de Incluziune a Tinerilor și Tinerelor NEET", finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia. Pentru buna desfășurare a proiectului, Fundația Est-Europeană intenționează să angajeze o organizație/companie care va asigura vizibilitatea acestui proiect. Citeşte mai mult...
Publicat: 26.08.2021   
Terment extins: FEE va angaja un expert/grup de experți care va/vor elabora un raport privind bunele practici realizate de întreprinderile sociale de integrare profesională din UE, cu accent pe tinerii NEET. Documentul va fi disponibil pe site-ul web al FEE și va fi distribuit pe larg de către organizațiile partenere. Expertul/Experții vor compila datele colectate într-un raport cu concluzii și recomandări care vor fi luate în vedere la implementarea altor activități din cadrul proiectului. Citeşte mai mult...
Publicat: 26.08.2021   
Fundația Est-Europeană a demarat proiectul „Oportunități mai bune pentru tinerii și tinerele care nu beneficiază de educație, formare și locuri de muncă - Inițiativa de Incluziune a Tinerilor și Tinerelor NEET", finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia. Pentru buna desfășurare a proiectului, Fundația Est-Europeană intenționează să angajeze o organizație/companie care va asigura vizibilitatea acestui proiect. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.08.2021   
FEE va angaja un expert/grup de experți care va/vor elabora un raport privind bunele practici realizate de întreprinderile sociale de integrare profesională din UE, cu accent pe tinerii NEET. Documentul va fi disponibil pe site-ul web al FEE și va fi distribuit pe larg de către organizațiile partenere. Expertul/Experții vor compila datele colectate într-un raport cu concluzii și recomandări care vor fi luate în vedere la implementarea altor activități din cadrul proiectului. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.08.2021   
Termen extins! Începând cu 1 februarie 2021, cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”. Citeşte mai mult...
Publicat: 27.07.2021   
Începând cu 1 februarie 2021, cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.07.2021   
East Europe Foundation invites Audit Companies to submit proposals for Audit services for a three-year period 2021 - 2023. The audit shall be carried out by an external, independent and qualified auditor in accordance with the international standards. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.02.2021   
Atenție - termen extins până la 6 aprilie 2021! În perioada februarie 2020 – iulie 2022 Fundația Est-Europeană (FEE) şi Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în colaborare cu Consiliul pentru prevenirea şi eliminarea discriminării şi asigurarea egalității implementează proiectul „Advocacy pentru o protecție mai bună împotriva discriminării”. Acest proiect este finanțat de Uniunea Europeană şi cofinanțat de Suedia. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.02.2021   
În perioada februarie 2020 – iulie 2022 Fundația Est-Europeană (FEE) şi Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în colaborare cu Consiliul pentru prevenirea şi eliminarea discriminării şi asigurarea egalităţii implementează proiectul „Advocacy pentru o protecţie mai bună împotriva discriminării”. Acest proiect este finanţat de Uniunea Europeană şi co-finanţat de Suedia. Citeşte mai mult...
Publicat: 15.01.2021   
Pentru a consolida capacitatea Consiliului pentru prevenirea și combaterea discriminării și asigurarea egalității de a-și împărtăși experiența cu instanțele naționale, Fundația Est-Europeană va angaja un consultant care va susţine Consiliul în procesul de aplicare a metodologiei de monitorizare a procedurilor judiciare și identificarea cazurilor de discriminare care necesită amicus curiae. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.12.2020   
Scopul acestei solicitări de oferte comerciale este de a identifica, iar ulterior de a contracta o companie pentru achiziționare de combustibil pentru necesități curente pe parcursul anului 2021. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.12.2020   
Atenție! Termen extins! Conform planului de activitate al Fundației, pentru anul 2021, sunt planificate o serie evenimente care necesită servicii de traducere simultană/consecutivă și/sau în scris din / în limbile română, engleză și rusă. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.12.2020   
Conform planului de activitate al Fundației, pentru anul 2021, sunt planificate o serie de evenimente care necesită transportarea angajaților pe teritoriul Republicii Moldova. Numărul persoanelor transportate poate varia de la 1 la 5 persoane. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.10.2020   
Termenul limită de depunere a ofertelor este: 18 octombrie 2020. Pentru implementarea politicilor prietenoase cu mediul, facilitarea implementării proiectelor sale, cât şi pentru crearea unui cadru logistic mai rentabil, excluderea consumului de combustibil nociv, cum este motorina, Fundația Est-Europeană anunță un concurs de selectare a unei companii pentru servicii trade-in a autoturismului Fundației. Citeşte mai mult...
Publicat: 03.09.2020   
În perioada 29-31 octombrie, 2020 Fundaţia Est-Europeană va organiza un atelier de instruire, cu durata de trei zile, în Chişinău. Activitatea este parte componentă a Proiectului “ Advocacy pentru o protecție mai bună împotriva discriminării”, realizat de către Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD), cu sprijinul financiar al Uniunii Europene şi co-finanţarea Suediei. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.06.2020   
Scopul acestui concurs este de a identifica o organizație neguvernamentală care va beneficia de donația imprimantei multifuncționale – Xerox WC 5755. Termenul limită de depunere a aplicației este: 30 iunie 2020, inclusiv. Dosarul de aplicare cu mențiunea – Donație Xerox – se va expedia prin poșta electronică concurs@eef.md sau prin fax la numărul 022 54 23 38. Pentru întrebări: Oxana Zanoga, analist financiar, pe adresa e-mail: oxana.zanoga@eef.md sau la numărul de telefon: 022 23 53 43, ext. 122. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.05.2020   
Fundația Est-Europeană solicită oferte comerciale pentru elaborarea și implementarea unui plan de comunicare și vizibilitate în scopul informării publicului larg privind proiectul ”Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării”. Strategia de comunicare va cuprinde elaborarea de materiale video, fotografii, materiale promoționale, texte/articole, cu ulterioara plasare și difuzare a acestora în mass-media. Termen limită de depunere a ofertelor: 25 mai 2020. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 185

Str. 31 August 1989, 98, etaj 3
Chişnău, MD-2004, Republica Moldova
Telefon:  +373 22 235343
Numărul de fax:  +373 22 542338

 


Acest site web a fost realizat de către Fundaţia Est-Europeană din resursele acordate de Suedia și de Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA. Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al Guvernului Suediei sau al Ministerului Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA.

© 2021 Fundaţia Est-Europeană   |   Site elaborat de Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS